Afvallen

Bij Bodycheck zijn de volgende lessen zeer geschikt wanneer je graag wilt afvallen:

Crosstraining:

Crosstraining is een trainingsmethode die geschikt is voor iedereen die zo snel mogelijk fit en gezond wil worden. Het trainingsprogramma is zo ontworpen dat de oefeningen op elk niveau uitgevoerd kunnen worden, ongeacht de leeftijd en fysieke gesteldheid. Ongetraind of getraind, men voert dezelfde oefeningen uit, alleen de intensiteit en weerstand van de uitvoering van de bewegingen zullen per persoon verschillend zijn. De work-outs bestaan uit constant gevarieerde functionele bewegingen (zoals duwen, trekken, knie buigen, tillen en hardlopen).
Bij crosstraining Bodycheck sport je niet met machines – je vindt er kettlebells, barbells, medicine balls, springtouwen, bosu ballen, ruimte om hard te lopen, sprinten, springen, klimmen, liften en gooien.
Crosstraining Bodycheck zorgt voor een fenomenaal fitness level als sport op zich, of als aanvulling op jouw sport specifieke trainingsregiem.

 

 

Jazzdance: ( 50 plussers ):

Houdt u van dansen en bewegen, dan is dit de training voor u. Verbetering van houding, soepele en sterke spieren, en u houdt uw conditie op pijl. Ook het is een prettige manier om in contact te komen met andere mensen.

 

Bodystep:

Het ultieme stepprogramma op basis van toegankelijke en afwisselende combinaties met als doel een optimaal trainingsresultaat. Bodystep staat voor kwaliteit, veiligheid en resultaat! Vanwege het hoge calorieverbruik, de verschillende bewegingen en vele herhalingen op meeslepende en enerverende muziek, is het de manier om in shape te komen.

 

RPM (spinning):

Het populaire en effectieve fietsprogramma voor iedereen die maar wil afslanken, conditie verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Er is maar één manier om echt af te slanken en dat is door veel calorieën te verbruiken. Het vetverbrandingspercentage bij RPM is heel erg hoog en maakt een einde aan vet op buik, billen en benen. RPM staat voor kwaliteit, goede trainingen door goed opgeleide instructeurs en geschikt voor iedereen! Iedereen kan immers fietsen.

 

Combi les:

Een leuke, afwisselende en fanatieke training voor zowel conditie als spier verstevigen waarbij het calorieverbruik erg hoog ligt. Er wordt een warming up gedaan op muziek en gebruik gemaakt van gewichtjes, dynabands, xco’s en steps. Zo kan er bijvoorbeeld een half uur bodystep en een half uur bodypump gegeven worden. Leuke variatie!

 

Sh’bam: 

Maak kennis met eenvoudige, maar geweldig leuke dansmoves. SH’BAM is de perfecte manier om in vorm te komen en je ‘inner star’ te laten stralen, zelfs als je al wat danservaring hebt. Je danst op populaire hits die hoog in de hitlijsten staan, klanken die te horen zijn in de meest trendy discotheken over de hele wereld, de beste classics die middels een remix in een nieuw jasje zijn gestoken en natuurlijk de meest swingende latin beats.
Dit maakt SH’BAM tot een workout die ultrafun en gezellig is.


GRIT Cardio:

Deze 30 minuten durende training is ontwikkeld om vet te verbranden en in no-time je atletische capaciteit te vergroten. Deze explosieve 30-minuten team training combineert high impact body weight oefeningen zonder gebruik van materialen. GRIT Cardio geeft je, onder leiding van een goed getrainde coach, de uitdaging en de intensiteit die je nodig hebt om je training een boost te geven en je de resultaten te geven die je graag wilt!

 

Cardio-fitness :

In deze leuke afwisselende groepsles werk je aan de conditie, spieren en houding, kortom jouw algehele fitheid. Of je nu een beginnende sporter bent of al jaren traint, ieder sport in deze les op zijn/haar eigen niveau. Tijdens de cardio fitness les wordt er gebruikt gemaakt van de aanwezige cardio- en fitnessapparatuur, dynabands, tubes en losse gewichtjes en een circuit met functionele oefeningen.