Nieuwtjes

Nieuwsbrief is gemaild!


Geen mail ontvangen? Dan hebben wij waarschijnlijk een oude / of een verkeerd mailadres van jou.
Stuur even een mailtje naar info@bodycheckborculo.nl en dan wijzigen wij het oude mailadres en sturen wij jou direct de laatste nieuwsbrief.

Met sportieve groet,

Team Bodycheck.

Nieuwe video online: Bodybalance

๐—ก๐—ถ๐—ฒ๐˜‚๐˜„๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ผ ๐—ผ๐—ป๐—น๐—ถ๐—ป๐—ฒ: ๐—•๐—ผ๐—ฑ๐˜†๐—ฏ๐—ฎ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ฐ๐—ฒ.

Bodybalance is een rustgevende workout, die gefocust is op je body en mind.
Je ontwikkelt meer kracht, flexibiliteit en concentratie door de verschillende houdingen die je lichaam aanneemt.

In de Bodybalance les vind je invloeden uit de yoga, Tai Chi en Pilates.

Geniet van het moment voor jezelf.

De video staat in de besloten facebook groep: ๐˜ฝ๐™ค๐™™๐™ฎ๐™˜๐™๐™š๐™˜๐™  ๐™ค๐™ฃ๐™ก๐™ž๐™ฃ๐™š ๐™œ๐™ง๐™ค๐™š๐™ฅ๐™จ๐™ก๐™š๐™จ ๐™œ๐™ง๐™ค๐™š๐™ฅ
( voorheen de bodycheck bodystep groep )
* ๐——๐—ฒ ๐—ฏ๐—ผ๐—ฑ๐˜†๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฐ๐—ธ ๐—ผ๐—ป๐—น๐—ถ๐—ป๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ฝ๐˜€๐—น๐—ฒ๐˜€ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ฝ ๐—ถ๐˜€ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฑ๐—ผ๐—ฒ๐—น๐—ฑ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฎ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—•๐—ผ๐—ฑ๐˜†๐—ฐ๐—ต๐—ฒ๐—ฐ๐—ธ. ๐—ž๐—น๐—ถ๐—ธ ๐—ผ๐—ฝ ๐—น๐—ถ๐—ฑ ๐˜„๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐˜„๐—ถ๐—ท ๐—ด๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป ๐—ท๐—ผ๐˜‚ ๐˜๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ ๐˜„๐—ผ๐—ฟ๐—ธ๐—ผ๐˜‚๐˜๐˜€.*

Geen facebook?
Wil jij ook graag de video ontvangen? Stuur een mail naar info@bodycheckborculo.nl en ontvang de link van de video.

Home workout 2

Thuis workout 2:
Dit is een leuke workout die je bv ook met je partner en/of kinderen kunt doen.
Wat heb je nodig:
– een pakje speelkaarten
– matje of een zachte ondergrond
– timer
– pen en papiertje voor je score
Schud het pakje kaarten ( incl jokers ) en leg het neer.
Pak de bovenste kaart en kijk welke kaart het is.
voorbeeld: harten 10
Dan kijk je welke oefening harten is–> = opdrukken
Dan doe je 10 push ups op je knieรซn ( beginner ) of op je tenen ( gevorderd ). Als je die volbracht heb zet je 1 streepje op je papiertje.
Vervolgens pak je de volgende kaart van de stapel en doe je de oefening die correspondeert met die kaart.
Heb je een joker / boer / vrouw of heer dan horen daar aparte oefeningen bij. Zie plaatje!
Je doel is om zoveel mogelijk oefeningen te doen binnen de 20 minuten.
Uiteraard kun je zelf de tijd van de workout aanpassen naar korter of langer.
Video van de oefeningen:
* kom je niet helemaal omhoog kun je crunches doen
Have fun, wij zijn benieuwd naar jou score!

Home workout 1

Regelmatig zullen wij hier home workouts plaatsen die je thuis kunt doen.
Laagdrempelige trainingen die je op je eigen niveau kunt uitvoeren.
Heb je vragen over de workout en de oefeningen stuur gerust een berichtje.
Wij leggen het graag voor je uit!

Verlenging uitleen groepslesmaterialen.

De regering heeft een verlenging van de lockdown aangekondigd tot 9 februari.
Daarom mogen alle leden die groepslesmateriaal hebben geleend ook de spullen langer gebruiken tot zaterdag 6 februari.
๐—Ÿ๐—ฒ๐˜ ๐—ผ๐—ฝ: ๐˜‡๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฎ๐—ด๐—ผ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ฒ๐—ป๐—ฑ 16 jan. ๐—ถ๐˜€ ๐—ฒ๐—ฟ ๐—š๐—˜๐—˜๐—ก ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐˜‚๐—ด๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ด๐—ฑ๐—ฎ๐—ด.
Wij zullen jullie volgende week een aantal nieuwe workouts presenteren via onze website en facebook die je thuis zonder of met materiaal kunt doen.

Home workout: Bodystep video online

Speciaal voor onze leden hebben wij een step workout online gezet zodat je thuis op ieder gewenst tijdstip even lekker kan sporten.
Deze workout is geschikt voor iedereen!
Ook te doen zonder step, ideaal voor beginners.
De video’s zijn te vinden in onze besloten facebook groep:
bodycheck bodyshape / bodystep groep.
Nog geen lid van de groep, meld je aan en kom erbij!
Geen facebook? Geen probleem!
Stuur ons een mailtje dat je graag de bodystep video’s wilt ontvangen en dan sturen wij jou de link toe.
Groetjes!

Home workout: HIIT training van Les Mills

Home workout HIIT training van Les Mills.
HIIT betekent : High Intensity Interval Training.
Interval training op een hoge intensiteit. Je wisselt blokken van training af met korte pauzes.
Beginners kunnen de intensiteit verlagen door ipv joggen te gaan lopen en minder, of zelfs helemaal niet, te springen.
Je kunt ook 1 of meerdere blokken weglaten en iedere week een extra te doen.
Luister naar je lichaam en bouw het rustig op!
Succes!
Klik op de link om naar de video te gaan: